22 типи ненатуральних посилань

Головна » Статті » 22 типи ненатуральних посилань
22 типи ненатуральних посилань

Google постійно твердить нам про ненатуральні посилання. Такі посилання – причина більшості пенальті. Саме визначення ненатуральних посилань досить розмите, тому у цій статті ми спробуємо розібратися, які посилання можна явно зарахувати до “нехороших” з погляду Google.

З одного боку, цей список допоможе вам унеможливити використання таких посилань у майбутньому, а з іншого боку – підкаже, які методи роботи з посиланнями в буржунеті вже сприймаються як веб-спам, але в рунеті ще не розвинені (натяк).

1. Посилання заради посилань

Це те, що стосується практики обміну посиланнями. Якщо ви займаєтеся автомобілями та на вашому сайті є декілька посилань на місцеві автосервіси – це нормально. Але якщо на вашому сайті є сотня таких посилань, та ще й таких, що ведуть на нерелевантні ресурси – це червоний прапорець для Google.

2. Покупні посилання

Платити гроші за посилання або контент, що містить посилання (привіт, ГГЛ) – це погано з точки зору Google. Покупка посилань – один із найпоширеніших способів маніпулювання пошуковою видачею. І Google його не любить найбільше.

3. Товари та послуги в обмін на посилання

Обмін посилань на гроші – річ, яка каже сама за себе. Але у разі обміну посилань на послуги чи товари не все так однозначно. Нещодавно Метт Каттс записав із цього приводу відео, в якому позначив рамки для таких посилань. Якщо коротко – все залежить від того, наскільки близько винагорода за посилання підходить до поняття “гроші”.

4. Гостьовий постінг

Гостьовий постінг (гестпостінг) перестав бути білою методикою відносно недавно. Варто було Метту Каттсу заявити, що гестпостинг тепер використовується не за призначенням і застосовується виключно для набору посилань – і на родючу галявину з гостьовими блогами відразу почав сипатися попіл Везувію, який прокидається. Втім, існує і білий гестпостінг – той, яким він був від початку. Грамотний, акуратний, білий гестпостінг добрий для довгострокових проектів.

5. Автоматизовані методи

Проставлення посилань софтом, сервісами або Фівером, посилання в коментарях, на форумах, вікі… все це вміщується в чотири знайомі кожному дорвейщику букви С.П.А.М. Єдина річ у світі, яку Метт Каттс ненавидить сильніше, ніж свій будильник – це С.П.А.М.

6. Віджети

Цей спосіб отримання посилань стосується популярних CMS. Існує маса “плагінів” для WordPress, які насправді є рекламним софтом, що проставляє посилання на блогах роззяв. Те саме стосується і віджетів – люди ставлять їх на свої блоги і не дивляться в код. В результаті на їхніх блогах з’являються посилання на сайти, які належать авторам віджетів.

7. Джинса та інші рекламні посилання

Англійською цей прийом називається “advertorials” – українською його можна перекласти, як “джинса”. Він стосується випадків, коли блоги під виглядом звичайних статей оприлюднюють рекламні тексти з рекламними посиланнями. Якщо ці посилання ще й не мають атрибуту NOFOLLOW – це безумовно червоний прапор для Google. Те саме стосується і звичайних рекламних посилань, які передають PR.

8. Статті з оптимізованими анкор-текстами

Коли хтось пише про ваші товари статті і ставить у них посилання на ваші сайти – це нормально. Але якщо анкор-тексти в таких посиланнях оптимізовані під ваші ківорди – очевидна маніпуляція видачі.

9. Посилання з директорій

Раніше це вважалося нормальним, але тепер веб-каталоги перетворилися на джерело низькоякісних посилань. Тому зараз беки з більшості каталогів розглядаються Гуглом як штучні. Втім, існують і якісні директорії з ручною перевіркою, які “житимуть” ще дуже довго – DMOZ, ЯК і т.д.

10. Посилання у футері

Першими цю тактику стали використовувати дизайнери – вони ставили у футерах створених ними сайтів посилання на свої ресурси. Всі ці “Designed by” тощо. За великим рахунком, у цьому немає нічого поганого – за одним лише винятком: якщо ви розміщуєте у футері багато посилань, і всі вони мають комерційні анкор-тексти (навіть текст Web Design Agency – це вже комерційний ківорд).

11. Наскрізні посилання та блогроли

Тут все знову визначається питанням “НАВІЩО”. Якщо у вас на сайті є багато наскрізних посилань з комерційними анкор-текстами – це сигнал для Google. Те саме стосується і блогролів.

12. Коментарі на форумах та у блогах

Для звичайної дискусії використання посилань із комерційними анкор-текстами – нехарактерне. Власне, цим все сказано.

13. 100% DOFOLLOW посилань

Спираючись на той же принцип доречності, можна сказати, що 100% дуфолов беків – це так само неприродно, як і 100% беків ноуфолов.

14. Переоптимізація анкор-текстів

Існує думка, що алгоритми Google спрацьовують, якщо понад 50% посилань мають відверто оптимізовані анкор-тексти. Приблизно половина ваших беків повинна мати розмиті анкори, взагалі не мати анкорів чи використовувати природні анкори на кшталт “тут, ось” тощо.

15. Нерелевантні посилання

Припустимо, у вас є бізнес з продажу морозива в Маямі. А половина ваших беків розташована на хорватських сайтах. Дивно, так? При цьому інша половина ваших беків розташована на сайтах, що продають автозапчастини, музичні інструменти та холодну зброю. На мою думку, Google бджоли вже почали щось підозрювати.

16. Занадто швидкий набір маси посилань

Якщо на вашому графіку зростання маси посилань з’являються великі піки – це свідчить або про те, що сталося щось дійсно важливе, або про те, що ви вирішили запустити Хрумер (або конкуренти намагаються песимізувати ваш сайт – сумно, але правда).

17. Каталоги статей

Сучасні каталоги статей (навіть такі великі, як EzineArticles) перетворилися на склади низькоякісних посилань. Єдина причина їх існування – бажання автора отримати зворотне посилання в обмін на безглузду, некваліфіковану статтю (яка часто взагалі є низькопробним рерайтом).

18. Посилання з сіток

Наразі Google активно відловлює сітки сайтів, які продають посилання. У загальному випадку така сітка є комплексом перелінкованих один з одним блогів, які можуть мати високий PR і навіть якісний контент – але основне їх призначення полягає у продажу посилань. Нещодавно Метт Каттс заявив, що Google продовжить боротися з такими мережами (сумна доля сітки Anglo Rank – тому підтвердження).

19. Прес-релізи

Ця тактика теж колись була цілком білою та пухнастою. Але дорвейщики зіпсували і її, розробивши системи на кшталт Prweb, які дозволяють публікувати ті самі прес-релізи відразу на сотнях сайтів.

20. Букмарки

Ще одне місце, куди дотяглися дорвейщики – сайти закладок. Зараз велика кількість посилань з подібних сайтів виглядає як відвертий веб-спам.

21. Посилання з профілів

Якщо Google бачить, що основна маса ваших беків представлена посиланнями на профілях – це червоний прапорець. А якщо всі ці профілі ще й асоціюються з одним-двома форумними двигунами – це червоний прапорець, облитий напалмом.

22. БУДЬ-ЯКІ посилання

Так-так, будь-які. Ось що пише Google: “Будь-які посилання, призначені для маніпулювання видачею та PR, можуть розцінюватися як порушення рекомендацій Google для веб-майстрів”. Будь-який власник сайту хоче, щоб його ресурс висів у видачі вище і мав хороший PageRank – саме тому він і полює на посилання. Якщо він цього не робить – він або дурень, або меценат. Використовуючи це визначення, Google залишає собі занадто великий простір для маневру, який дозволяє йому оголошувати веб-спамом будь-які маніпуляції з посиланнями. Але робити нічого – на війні, як на війні.

Підписатися
Сповістити про
0 коментарів
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі