Визначаємо цільову аудиторію сайту

Головна » Статті » Визначаємо цільову аудиторію сайту
Визначаємо цільову аудиторію сайту

Інтернет ґрунтовно заполонив наше життя. Ми шукаємо колекції останніх сезонів, гарячі страви на обід, піцу на вечерю, записуємося на прийом до лікаря, відправляємо фотографії на роздрук та здійснюємо багато інших операцій за допомогою сайту.

Отже, ви вирішили отримати представництво в інтернеті. Ви маєте бажання, але як його здійснити, з чого почати. Ось на які питання варто відповісти, перш ніж розпочати розробку сайту.

Цільова аудиторія сайту – це відвідувачі чи потенційні покупці, зацікавлені у конкретному веб-ресурсі. Визначення цільової аудиторії є дуже важливим питанням у бізнесі. Правильне визначення на кого розрахована ваша продукція (послуга) гарантує вашому бізнесу успішність і прибутковість.

Спочатку необхідно зібрати відомості про найбільш перспективних покупців (клієнтів) пропонованого вами товару (послуги) для того, щоб врахувати їхні інтереси, смаки та переваги.

Можливо, скласти «портрет потенційного покупця»:

  • враховуючи сферу діяльності, інтереси;
  • стать та вік;
  • які сайти відвідують користувачі та чому;
  • наскільки часто здійснюють онлайнові покупки;
  • якою є основна мета відвідування вашого сайту (зробити покупки, знайти інформацію);
  • що саме може зацікавити покупця на вашому сайті, якими є причини вибору продукції (послуги) саме вашої компанії (ціна, сервіс, якість).

Категорії користувачів сайту можуть значно відрізнятись один від одного, необхідно створити декілька загальних профілів.

ВАЖЛИВО: Саме з вивчення та аналізу цільової аудиторії має починатися кожен проект. Тільки гарне знання і вміла взаємодія з цільовою аудиторією вашого сайту зроблять ваш проект ефективним та відвідуваним.

Підписатися
Сповістити про
0 коментарів
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі