Ефективні методи залучення клієнтів

Головна » Статті » Ефективні методи залучення клієнтів
Методи залучення клієнтів через інтернет

Сьогодні інтернет по праву вважається найпотужнішим інструментом просування товарів та послуг. Інтернет-простір у свою чергу складається з сайтів, які можна використовувати для реклами. Але щоб сайт справді допомагав продавати продукцію, потрібно забезпечити йому високу відвідуваність. То як же можна залучати клієнтів на сайт?

Відразу хотілося б відзначити, що не потрібно обмежуватися лише створенням сайту з подальшою його реєстрацією в пошукових системах. Цього не достатньо. Звичайно, такі дії теж можуть залучити клієнтів, проте потік буде настільки малий, що ви не зможете навіть окупити витрати на створення сайту.

То як же можна залучати відвідувачів на сайт? Ось деякі методи ефективного залучення:

  1. Поштова розсилка. Даний метод, звичайно, ефективний, але багатьом людям електронні листи такого характеру вже набридли і сприймаються ними як спам. Будьте обережні, вибираючи цей метод. Позитивний момент у тому, що листи мають короткий опис товару, а стислість – сестра таланту. Справа в тому, що ніхто не хоче читати довгі листи, тому при складанні тексту необхідно гранично коротко і зрозуміло викласти суть вашої пропозиції.
  2. Створення бази електронних адрес ваших відвідувачів. Відвідувачі сайту – це ваші потенційні клієнти, тому не можна упускати можливості зайвий раз спробувати зацікавити їх вашим товаром. Маючи цю базу адрес можна розсилати листи з інформацією про нові продукти або акції.
  3. Ще як варіант можна зайнятися написанням рекламних статей про ваш продукт. Для цього, звичайно ж, знадобиться талант копірайтера. Після складання рекламних текстів потрібно налагодити співпрацю зі службами розсилки, які працюють із вашою цільовою аудиторією. Таким чином, служба отримуватиме безкоштовну інформацію, а ви – можливість прорекламувати свій товар.
  4. Контекстна реклама. Контекстна реклама – один із найефективніших способів залучення клієнтів. Суть контекстної реклами у тому, що вона аналізує текст і добирає тематичні оголошення. Таким чином, оголошення бачать саме ті люди, які справді зацікавлені у даній пропозиції.
  5. Використання пошукової оптимізації. Усі користувачі Інтернету користуються пошуковими системами. Інформація, яку надають пошукові системи, сприймається як незалежна та об’єктивна, в порівнянні з іншими методами реклами. Найголовніше – щоб ваш сайт потрапив на першу сторінку за ключовим запитом. Чим вища позиція сайту, тим вищий шанс, що користувачі перейдуть на його сторінки. Тут доведеться користовуватися послугами СЕО-копірайтерів, які складають контент із використанням ключових слів, які допоможуть користувачам знайти ваш ресурс.

Дані методи є основними та користуються високою популярністю при розкрутці. Ви можете вибрати якийсь один підходящий вам спосіб, а можете комбінувати декілька, тим самим підвищуючи ефективність просування.

Підписатися
Сповістити про
0 коментарів
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі