Розкрутка та оптимізація сайту – основи

Головна » Статті » Розкрутка та оптимізація сайту – основи
Розкрутка та оптимізація сайту

Важко переоцінити переваги постійного потоку відвідувачів на ваш сайт із перших сторінок пошукових систем за ключовими словами. Мрія будь-якого власника сайту – відвідувачі, які шукають саме той товар чи послугу, які представлені на його ресурсі. Де взяти таких товаришів? Саме із пошукових систем. Щодня сотні тисяч людей борознять простори інтернету, користуючись при цьому своєрідними електронними довідниками – пошуковими системами. Серед них – Гугл (Google.com), Рамблер (Rambler.ru), Мета (Meta.ua), Яндекс (Yandex.ua). Наприклад, людина, яка шукає “супер цвяхи”, відкриє свою улюблену пошукову систему, і просто задасть у пошук це словосполучення. А працьовита пошукова система видасть людині декілька сторінок з результатами пошуку – списком вебсайтів про “супер цвяхи”, відсортованими за значимістю (релевантністю). Перша десятка в цьому списку отримує, звичайно, найбільшу кількість таких цільових відвідувачів.

І якщо ваш сайт не є відомим в силу, скажімо, популярності вашої торгової марки або компанії, а потребує залучення нових клієнтів, то вам, ймовірно, буде цікаво потрапити в цю саму жадану десятку, ну або хоча б у двадцятку для початку.

Як хочеться відразу побачити свій свіжостворений сайт на першій сторінці Google! І як багато вебмайстрів перестараються у розкрутці, чим тільки відштовхують від своїх проектів і людей, і роботів.

Найпоширеніша помилка, мабуть, це непродуманий, посилений обмін посиланнями з нехтуванням пошукової оптимізації сайту. І навіть якщо посилальний обмін приносить бажаний траст, це не забезпечує сайту високі позиції в результатах пошуку Google. Якщо ваш сайт погано оптимізований під пошукові системи, то траст вам не допоможе або принесе мало користі. І навпаки, якщо ресурс грамотно оптимізований, він може вийти на перші сторінки пошуку за деякими ключовими словами вже з мінімальним трастом, а то й без нього.

В ідеалі посилальний обмін йде як доповнення до оптимізації, а не окремо або замість неї. Нерозумно очікувати, що сайт supergvozdi.blah вийде за ключовим словосполученням “супер цвяхи”, якщо в назві сторінки (meta тег title) написано “supergvozdi.blah – забий і не бійся!”, а партнери з обміну посилаються на нього як “supergvozdi.blah – сайт про цвяхи”. У такій ситуації він швидше з’явиться під запитами “supergvozdi.blah” або “забий і не бійся”, і то за умови, що на останню фразу не багато конкурентів :)). Так що сама по собі маса посилань вам ще не допоможе. Як кажуть, розмір не головний ;). Лише комплексний підхід!

Кожна сторінка має бути оптимізована під свій зміст. Для цього і є теги title, description, keywords. Що у них писати? Те, про що кожна окрема сторінка. У цих тегах повинні згадуватися ключові слова, за якими ви хотіли б вивести свій проект на перші сторінки пошуку. І ці ж ключові слова повинні бути в тексті сторінки, в основному змісті. Бажано їх також виділяти жирним текстом та виводити у заголовки.

Сайт має мати текст. Текстовий зміст, унікальний, тематичний текстовий матеріал. У вас чудовий флеш-сайт? Якщо на ньому немає тексту, який читається роботами, не графічного, а такого, який можна виділити мишкою і скопіювати – ви хоч застрельтеся, для Гугла та інших роботів ваш сайт – порожній. Все, що ви хочете оптимізувати під пошукові системи, має бути наповнене текстом. Тексту немає – і оптимізувати нічого. Тоді тільки замовляти платну рекламу, використовувати інші способи розкручування: наприклад, листівки з рекламою роздавати.

Підписатися
Сповістити про
0 коментарів
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі