Оптимізація тексту сайту або як написати Seo-статтю

Головна » Статті » Оптимізація тексту сайту або як написати Seo-статтю
Оптимізація тексту сайту або як написати Seo-статтю

Будь-який сайт, навіть дуже хороший, потребує якісної розкрутки. Запорукою високого рейтингу у внутрішньому ранжируванні пошукових машин є seo-тексти. Такі тексти не лише приваблюють відвідувачів на сайт, а й дозволяють піднятися на вищі щаблі Яндекса та Гугла. Однак копірайтеру при написанні Seo-статті дуже важливо дотримуватись правил української мови, а це досить складно і вимагає особливого старання.

Seo-стаття, як правило, оформляється відповідно до семантичного ядра. Семантичне ядро – це запити користувачів, за якими проводиться оптимізація. Причому чим вищий за частотою запит, тим більше відвідувачів прийде на сайт. Однак недостатньо просто розкидати потрібні слова по тексту, щоб сайт не був занесений до чорних списків, він має бути релевантним запитам. Релевантність – це відповідність очікуваному. Якщо сайт містить не тільки ключові слова, але багато цікавого та змістовного контенту, який відповідає тематиці, зростання рейтингу такому сайту забезпечене.

Скільки ж має бути ключових слів у тексті для правильної розкрутки? Не більше ніж 5%. За цією цифрою знаходиться поріг, переступивши який можна потрапити в чорний список за пошуковий спам. Спочатку розраховується кількість знаків у ключовому виразі чи слові. Далі необхідно розділити кількість символів в тексті, який просувається на 100 і помножити на 5 (іноді можна брати 4%). Отриману суму ділимо на кількість знаків в ключовому виразі.

Для кожного ключового слова здійснюється окремий розрахунок. Якщо ключовик дуже короткий, важливо не перестаратися з кількістю вживань. Якщо цифра, яка вийшла в результаті розрахунку, перевищує 3, то робимо наступним чином. Йдемо на Яндекс-Дірект – Підбір слів, вводимо ключовий вираз і вибираємо з усіх низькочастотників відповідні. Низькочастотники повинні містити основне слово у зміненій граматичній формі плюс нове слово. Низькочастотники використовуємо стільки разів, скільки потрібно після трьох разів.

Для того щоб полегшити важкі будні seo-копірайтера, існують стоп-слова, які модно використовувати всередині ключового виразу. Займенники, прийменники, сполучники не враховуються пошуковими системами під час ранжування. Крім того всередині ключового виразу можна вставляти кому, крапку з комою, одну з лапок (закриваючу чи відкриваючу) або одну з дужок. Важливо, щоб ключовий вираз був оточений пробілами з двох сторін, тому після нього можна ставити лише тире.

Підписатися
Сповістити про
0 коментарів
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі