Інтернет магазин – механізм оптимізації часу споживача та підприємця

Головна » Статті » Інтернет магазин – механізм оптимізації часу споживача та підприємця
Інтернет-магазин як механізм оптимізації часу споживача

Напевно творці мережі Інтернет, розробляючи її, не здогадувалися, що пройде лише пара десятків років і їхнє дітище стане не просто віртуальним світом, в якому навчається, працює і розважається величезна кількість людей, але й дозволить їм торгувати та купувати.

Ще наприкінці минулого століття торгівля в мережі Інтернет здавалась чимось далеким. Але тепер навіть дитина знає, що не виходячи з дому можна вибрати, замовити і через деякий час отримати необхідний продукт.

Які цінності у сучасної людини? Повага, дружба, кохання тощо. Але до цього всього слід додати час. Декому це може здатися прозаїчним і невірним – ставити час в один ряд з такими високими почуттями, цінностями, але, недовго подумавши над цією тезою, багато хто з нею погодиться.

Саме так, адже час – це, напевно, один з найважливіших і найцінніших привілеїв людства, яким, на жаль, ми не завжди можемо керувати. Але в наших інтересах та силах використати цей час найбільш ефективно та продуктивно. Однією з переваг, яку дає людям існування такого інституту як інтернет-магазин і є економія часу. Ця економія стосується як часу покупця, так і продавця.

Ранок. Молода сім’я. Думки дружини: «Отже, що треба сьогодні зробити? Представити новий проект замовникам, потім зустріч із клієнтом, відвідати конференцію, після чотирьох забрати з садка Машу, заїхати в магазин за продуктами, увечері приїхати на вечерю до батьків… І так минає день. О, жах, як же я забула – у Саші завтра День Народження. А подарунок так і не купила! Він так хотів новий бестселер. Але для того, щоб його купити, потрібен час, якого в мене і так немає. Як добре, що є такий чудовий сучасний винахід людства, як інтернет-магазин! Приїду на роботу і відразу замовлю книгу для Сашка».

Це одна з тих типових ситуацій, у які потрапляє багато людей щодня. Але, на щастя, є інтернет-магазини, скористатися послугами яких можна в зручний для споживача час. А можна ще і заощадити гроші.

Щодо економії часу продавця, то і тут інтернет-магазин має свої плюси. Адже для відкриття звичайного магазину потрібно багато часу, щоб він елементарно почав функціонувати – знайти приміщення, підібрати персонал, ознайомити його з основними принципами діяльності в магазині, підшукати необхідну техніку, а також можливий варіант проведення ремонту. Крім того, потрібно вирішити всі питання з документацією і т.д. При відкритті інтернет-магазину всі ці питання не мають первісної ваги. Найголовніше – це знайти та встановити контакт із постачальником продукту, який продаватиметься в інтернет-магазині та замовити розробку самого магазину у IT – компанії.

Розглянута перевага інтернет-магазинів – економія часу – це лише один із тих плюсів, які дає інтернет-магазин сучасному споживачеві та підприємцю.

Підписатися
Сповістити про
0 коментарів
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі