Логотип та фірмовий стиль

Головна » Статті » Логотип та фірмовий стиль
Логотип та фірмовий стиль

Перший крок до успіху вашої компанії – ваш логотип та фірмовий стиль.

Проходячи повз вітрини магазинів, ми зустрічаємо багато різних логотипів, але, на превеликий жаль, ми й уявлення не маємо про товар цього виробника. Тому для того, щоб вважати бренд успішним, ми повинні зважати на те, що зображено на нашому логотипі, як він виглядає, наскільки він впізнаваний і незабутній. Іншими словами у нашої компанії має бути свій «фірмовий стиль».

Вибираючи, створюючи логотип, торговий знак, свій неповторний фірмовий стиль слід враховувати декілька критеріїв.

Захищеність

Необхідно зареєструвати ваш торговий знак, логотип у спеціальних органах реєстрації торгових марок вашої країни та інших країнах, в яких ви плануєте свою діяльність.

Впізнаваність

Простота і водночас ефективність в дизайні вашого логотипу буде приваблювати потенційного клієнта. Знак повинен бути легко пізнаваним у будь-якій місцевості, незалежно від країни, в якій ним користуються. І він не обов’язково має бути прив’язаний до поточних тенденцій нашого часу. Адже ми плануємо працювати не рік чи два, а довгий час, а значить, зміни відбуватимуться постійно, але це не означає, що ми маємо змінювати наш фірмовий стиль постійно.

Унікальність

Унікальність нашого знаку легко визначити. Необхідно лише уявити, як його будуть запам’ятовувати споживачі. Повернімося до тих самих торгових марок, Coca Cola та Nike. Попросивши оточуючих нас людей розповісти, як виглядають логотип, фірмовий знак цих торгових марок, 99% людей вам обов’язково дадуть відповідь правильно, быльше того навіть дуже докладно. Чому? Та тому, що вони його дуже добре запам’ятали. При цьому пам’ятайте, що ваш логотип повинен поєднуватися з іншою інформацією вашої компанії, наприклад, розробка дизайну сайту повинна виконуватися з урахуванням фірмового стилю.

Медійність

Логотип, фірмовий знак необхідно зробити так, щоб його було легко передавати в різних медійних засобах, у тому числі на папері, у факс-повідомленнях і в Інтернеті. Також на радіо! Ви запитаєте, але як зробити так, якщо на радіо ми не бачимо, а лише чуємо? Придумайте простий, але дуже стильний слоган вашої компанії, який буде дуже легко вимовити будь-якій людині! Ефектний слоган, фірмовий стиль та поліграфія, виготовлена з його урахуванням, є необхідними елементами для підвищення впізнаваності бренду.

Підписатися
Сповістити про
0 коментарів
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі