Поради по створенню ефективних взаємних посилань

Головна » Розкрутка сайту » Поради по створенню ефективних взаємних посилань
Ефективні взаємні посилання

Чи працюють взаємні посилання?

Безперечно. Можна сперечатися про ефективність взаємних посилань порівняно з іншими стратегіями посилань. Односторонні посилання, безперечно, є більш цінними. Тим не менше, взаємні посилання при вмілому використанні можуть принести велику користь сайту. Як підвищити ефективність взаємних посилань для того, щоб вони були потужною стратегією пошукової оптимізації?

  1. Намагайтеся отримати взаємні посилання зі сторінок, які мають високий PR у Google. PR сторінки, з якою ви обмінюєтеся посиланнями, повинен дорівнювати PR вашої сторінки, або бути вище. Це дозволить підвищити цінність взаємних посилань, що сприятиме успіху в пошукових системах, особливо Google. Чим вищий PR у Google, тим ціннішим буде посилання.
  2. Обмінюйтеся посиланнями лише з релевантними сайтами. Посилання із сайту, де продається спортивний одяг, не принесе користі сайту, який продає комп’ютерне “залізо”. Сайти, з якими ви обмінюєтеся посиланнями, мають бути контекстно релевантними. У цьому випадку ваш сайт отримає додаткові переваги у Google та інших пошукових системах.
  3. Переконайтеся, що якірний текст, тобто текст посилання містить ключові слова. Це один із найважливіших аспектів створення якісних посилань. Це дозволить показати пошуковим системам ключові слова, за якими ви оптимізуєте свій сайт, і таким чином збільшити видимість сайту в пошуковій видачі за вибраними вами пошуковими словами та фразами.
  4. Прагніть до того, щоб на сторінці посилань вашого сайту було не більше ста посилань. Це допоможе убезпечити сайт від дискредитації в пошукових системах та звинувачення у спамі. Якщо потрібно розмістити більше ста посилань, створіть мінікаталог посилань, розбийте його на розділи та групуйте посилання.
  5. Регулярно перевіряйте сайти ваших партнерів з обміну посиланнями, щоб переконатися в наявності посилань на ваш сайт. Трапляються випадки, коли партнер прибирає посилання буквально протягом декількох днів після обміну. Тому бажано регулярно перевіряти взаємні посилання. Це можна робити вручну або використовуючи спеціальні програми.
  6. Зверніть увагу на заголовок сторінки, де буде розміщене ваше посилання. Бажано, щоб тег заголовка містив ключові слова, релевантні вашому сайту. Звичайно, це не є обов’язковою умовою, але цінність посилання буде вищою за наявності релевантних ключових слів.
  7. Якість важливіша за кількість. У процесі створення взаємних посилань віддавайте перевагу якості посилань, а не їх кількості. Відмовляйтеся від пропозицій щодо обміну посиланнями, якщо сайти потенційних партнерів не відповідають вашим критеріям обміну.

Ці поради дозволять вам організувати успішну кампанію по обміну посиланнями. Наберіться терпіння. Для досягнення результату знадобиться певний час.

Підписатися
Сповістити про
0 коментарів
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі